3А клас


Шановні батьки! Любі мої діти! 


Вітаю Вас з початком нового навчального року!
Бажаю всім нам миру і спокою!

Завдання  виконуємо по можливості у зручний для вас час, не хвилюємося, зберігаємо спокій!

До уваги батьків і дітей!
Monday 12.09.2022
Unit 5 Grammar in Conversation  PB p.61 WB p.45

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.45 у Google Meet за посиланням перед уроком

Everything will be OK! Все буде добре!
Friday 09.09.2022
Unit 5 Grammar  PB p.60 WB p.44

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.05 у Google Meet за посиланням перед уроком
       
        you
Do   we      swim?
        they

           he
Does  she  swim?
           it
Homework
WB Ex.2 p.44
Everything will be OK! Все буде добре!

Wednesday 07.09.2022
Unit 5 Grammar  PB p.60 WB p.44

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 08.30 у Google Meet за посиланням перед уроком

  You      play tennis.

   We      swim.

   They   sing (watch TV).

     He swims.
 She  plays tennis.
        It  sleeps.

Homework
WB Ex.1 p.44
          
Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 05.09.2022
Unit 5 Pirate Jack is on TV  PB p. 58-59 WB p.42

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.40 у Google Meet за посиланням перед уроком
Everything will be OK! Все буде добре!

Friday 02.09.2022
Revision (Повторення)
Unit 4 Phonics  PB p. 55
PB p.55 Ex. 1, 2 

Listen and read. Revise the vocabulary (Слухаємо і читаємо. Повторюємо слова)

Час 2:17


Everything will be OK! Все буде добре!
_______________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
EW 2

Thursday 02.06.2022
Revision

Написати у маленькому зошиті



             Everything will be OK! Все буде добре!

Wednesday 01.06.2022
Test

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

                       Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 30.05.2022
Diploma 4 WB p. 136
WB Ex.1-5 p.136
Write the words, check and stick the medals (Напишіть слова, перевірте і приклейте медальки)
                               Everything will be OK! Все буде добре!

Friday 27.05.2022
Portfolio 4 WB p. 135

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

Everything will be OK! Все буде добре!
Wednesday 25.05.2022
Speaking Yesterday PB p. 127 Stories

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

!!! Do the TEST

Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 23.05.2022
Project 4 PB p. 127

Write and draw about yesterday (Напиши і намалюй про свій учорашній день) На альбомному аркуші
Yesterday
Yesterday I was .... (in the playground/ at home)
I was with ... (my friends/ my family)
The weather was ... (fine/ bad)
It was ... (warm and sunny/ cold and rainy)
In the playground there was ... (a very big slide, swings)
At home I ... (played computer games, helped Mum)

Everything will be OK! Все буде добре!

Thursday 19.05.2022
Revision 4 PB p. 126
PB p. 126
Read and translate the text (Читаємо і перекладаємо текст)

Answer the questions (Даємо відповіді на запитання у маленьких зошитах)
1. Who was on the beach? (Хто був на пляжі?)
2. What animals were there? (Які там були тварини?)
3. What were for their lunch? (Що було на ланч?)
4. What was the weather like yesterday? (Яка погода була учора?)
Everything will be OK! Все буде добре!

Wednesday 18.05.2022
Unit 12 Check-up 12 WB p. 121

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

Everything will be OK! Все буде добре!

 

Monday 16.05.2022

Unit 12 Check-up 12 WB p. 120

1) WB Ex.1. p. 120
Complete the sentences. Use the words in the box in the past (Доповніть речення. Використайте слова у рамочці у минулому часі)
Згадуємо! Щоб утворити минулий час, треба до слова дії добавити закінчення -ed
walk - walked
sail - sailed
jump - jumped
push - pushed
open - opened

1) WB Ex.2. p. 120
Write. Use the words in the boxes (Напишіть. Використайте слова у рамочках)
into the house
across the street
under the bridge
down the hill
through the trees
up the hill
over the wall
Everything will be OK! Все буде добре!

Friday 13.05.2022
Unit 12 Composition practice WB p. 119
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

                 

                  Everything will be OK! Все буде добре!

Wednesday 11.05.2022
Unit 12 Writing skills WB p. 118

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

                    Everything will be OK! Все буде добре!


Monday 09.05.2022
Unit 12 Listening PB p. 124 

PB Ex.1 p.124 
Listen and read (Слухаємо і читаємо)

                        Everything will be OK! Все буде добре!

Friday 06.05.2022
Unit 12 Phonics PB p. 123 WB p.117
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

WB p. 117
1) Ex.1 p.117 Write the letters. Write the words. (Написати букви. Написати слова)
2) Ex.2 p.117 Find the words. Circle the words. Write the words (Знайти слова. Обвести слова. Написати слова)
3) Ex.3 p.117 Write the words (Написати слова)
4) Ex.4 p.117 Complete the sentences (Доповнити речення) 

               Everything will be OK! Все буде добре!


Wednesday 04.05.2022
Unit 12 Reading comprehension PB p. 123 WB p.116
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

PB Ex. 1 p.123
Read the sentences about Fredo's Restaurant. Write True or False (Читаємо речення про ресторан Фредо. Пишемо True (Правильно) or False (Неправильно)

WB Ex. 1 p. 116
Read the text (Читаємо текст)

WB Ex. 2 p. 116
Answer the questions. Write Yes, you can. (Так, ти можеш) or No, you can't. (Ні, ти не можеш)

                        Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 02.05.2022
Unit 12 Reading PB p. 122 
PB p. 122
Listen and read (Слухаємо і читаємо) Час на диску 2:20

Remember! Памятайте!
food - їжа
menu - меню
breakfast - сніданок
lunch - другий сніданок
dinner - обід

Homework
PB p. 122
Listen, read and translate (Слухаємо, читаємо і перекладаємо)

                        Everything will be OK! Все буде добре!


Thurthday 28.04.2022
Unit 12 Grammar in conversation PB p. 121 WB p.115
PB Ex.1-2, 4 p. 121
Listen and read (Слухаємо і читаємо)

WB Ex 1 p.115
Read and write the letter of the picture (Прочитайте речення і підберіть малюнок, напишіть букву)

WB Ex 1 p.115
Write the sentences. Use words from the boxes. (Напишіть речення у минулому, вживаючи слова з рамочок)
Check yourself! Перевірте себе!
1. Yesterday I helped my Mum.
2. Yesterday morning I washed.
3. Yesterday evening I watched TV.

                             Everything will be OK! Все буде добре!

Wednesday 27.04.2022
Unit 12 Grammar PB p. 120 WB p.114

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

                                   Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 25.04.2022
Unit 12 Welcome home PB p. 118-119 WB p.112
1) PB Ex.1 p. 118
Pay attention to the words (Зверніть увагу на слова)

2) PB Ex.2 p. 119
Listen (Слухаємо діалог)

3) PB Ex.3 p. 119
Listen and say (Слухаємо і говоримо)

4) WB Ex 1 p.112
Find the words and do the crossword (Знайдіть слова і зробіть кросворд)

5) WB Ex 2 p.112
Write three words on each line (Напишіть 3 слова на кожній лінії)
1. Ви можете це їсти
2. Ви можете це носити
3. Ці тварини живуть у морі
4. Ці тварини живуть на землі
5. Ви можете побачити це у небі
6. Ви можете у це грати

               Everything will be OK! Все буде добре!


Wednesday 20.04.2022- Thurthday 21.04.2022

Unit 11    Check-up 11 WB p.111
       
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

WB Ex 3 p.111 Read and translate the text (Прочитайте та перекладіть текст)

On Saturday morning Harry visited his friend, Mark.

First they played basketball.

In the afternoon they mended Mark’s bike.

Then they helped Mark’s father.

Next they played football.

In the evening they watched TV.

They were tired.

                       Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 18.04.2022
Unit 11    Check-up 11 WB p.110
WB Ex. 1 p.110
Complete the sentences with the words in the box (Доповнити речення словами з рамочки)
!!! Remember (Пам'ятаємо)
Діти, зверніть увагу! Дії відбувалися учора, тому до слів дії у рамочці добавляємо -ed. Читаємо речення і вибираємо необхідне слово дії.
play - played
look - looked
touch - touched
climb - climbed
pull - pulled
walk - walked
like - liked
listen - listened
cook - cooked
watch - watched
Read and translate the sentences (Читаємо і перекладаємо речення)

                    Everything will be OK! Все буде добре!


Wednesday 13.04.2022, Thurthday 14.04.2022
Unit 11 Composition practice WB p.109
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

WB Ex. 1 p.109
Ben and his Dad were in a huge animal park for four days. 
Look at the pictures. Write Ben's diary. Read.
(Бен і його тато були у зоопарку чотири дні. Подивіться на малюнки. Напишіть щоденник Бена. Прочитайте)



 
                      Everything will be OK! Все буде добре!


Monday 11.04.2022
Unit 11 Phonics Listening PB p.115-116 WB p.107
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

!!!
Texts for listening (Тексти для прослуховування)

1)  PB Ex.1,2,3. p. 115
Listen, read and say (Слухаємо, читаємо, повторюємо)
2)  PB Ex.1 p. 116
Listen, point to the pictures(Слухаємо, показуємо на малюнок)
3)  PB Ex.2 p. 116
Write the numbers in the correct order (Пишемо у маленьких зошитах числа за порядком)
4)  PB Ex.3 p. 116
Listen again and check (Слухаємо і перевіряємо)
5)  PB Ex.5 p. 116
Listen and sing (Слухаємо і співаємо)
6)  WB Ex.1-4 p. 107
Everything will be OK! Все буде добре!

Monday 04.04.2022
Wednesday 06.04.2022
Thursday 07.04.2022
Unit 11 Reading PB p.114-115 WB p.106
Let's count (Давайте порахуємо)
1st first - перший
2nd second - другий
3rd third - третій
4th fourth - четвертий
5th fifth - п'ятий 
6th sixth - шостий

PB p.114
1) Pay attention to the words (Зверніть увагу на слова)
uncle - дядько
diary - щоденник
hill - пагорб
quietly - спокійно
down - вниз
tent - намет
horrible - жахливий
noisy - шумно
insects - комахи
I was scared - Я був наляканий

2) Listen to the story "In the jungle" (Слухаємо історію "У джунглях") 2.20 час на запису

3) Read the story (Читаємо історію)

4) PB Ex.1. p. 115
Read. Choose the correct answer (Читаємо. Вибираємо правильну відповідь)

WB Ex. 1 p. 106
1) Read the story. Number the pictures in order (Читаємо історію. Нумеруємо малюнки за порядком)

2) Paint the pictures (Розфарбуйте малюнки)

Everything will be OK! Все буде добре!


Monday 28.03.2022
Wednesday 30.03.2022
Thursday 31.03.2022
Unit 11 The boat PB p.112-113 WB p.104-105

1. Згадуємо слова дії у минулому часі. Додаємо закінчення   -ed до слова дії.
e.g. walk - walked
       climb - climbed
       shout - shouted
PB Ex.1. p. 112
Read and match (Прочитай та покажи малюнок)

Ex.2. p. 112 (усно)

Correct the sentences (Виправ речення)
1. He painted a starfish.
2. They brushed their hair.
3. The girl helped her Grandpa.
4. The children picked oranges.
5. The man cleaned the bike.
6. She washed her feet.

2) WB Ex.1 p.104
Find the end of the sentences (Знайдіть кінець речення)

WB Ex.2 p.104
Write the sentences (Запишіть речення із впр.1)

WB Ex.2 p.104
Complete the sentences. Use the words in the box. Доповніть речення. Використайте слово у рамочці)
Remember! Пам'ятайте!
До слова дії у рамочці добавляємо закінчення -ed
look - looked

3) PB Ex.1-2,4. p. 113
Listen and read (Прослухайте і прочитайте) Перейдіть за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1nA6IbwUcrU5uzBctqpDS-B8acaGgaX0V/view?usp=sharing

Remember! Пам'ятайте!
First - спочатку
Then - потім
Next - далі
Last - на останок (в кінці)

 WB Ex.1 p.105
Look and write. Use the words in brackets. (Подивіться і напишіть. Використайте слова у рамочках)

Учора після обіду Мег відвідала бабусю і дідуся.

Remember! Пам'ятайте!
До слова дії у дужечках добавляємо закінчення -ed
walk - walked
look - looked
pick - picked
help - helped

Check yourself! Перевір себе!
First she walked in the garden with Grandpa.
Then they looked at the flowers.
Next Meg picked apples.
last she helped Grandma in the kitchen.

WB Ex.2 p.105
Complete the sentences. Use the words in the box. Доповніть речення. Використайте слово у рамочці)

Everything will be OK! Все буде добре!


Monday 21.03.2022
Wednesday 23.03.2022
Thursday 24.03.2022
Unit 11 The boat PB p.110-111 WB p.102-103
1)PB p.110 Listen and say (Прослухайте і повторіть слова)
PB p.111 Listen and read (Прослухайте і прочитайте)

2)  WB Ex. 1 p.102 Find the words and circle (Знайдіть слова і обведіть)
 WB Ex. 2 p.102 Write the words from Ex.1 (Напишіть слова з впр.1)
 WB Ex. 3 p.102 Complete the sentences with the words from Ex.1 (Доповніть речення словами з впр.1) 
У 2 і 3 реченнях стоїть is, are, тому до слова добавляємо закінчення  -ing
 WB Ex. 4 p.102 Find and write the rhyming words (Знайдіть і запишіть римовані слова)
e.g.
1 rocks - 9 socks
2 king - 7 ring
3 boat - 11 coat
4 sail - 10 tail

3)  WB Ex. 1 p.103 Find 3 stories. Write the letters in order. (Знайдіть 3 історії. Напишіть букви за порядком)
 WB Ex. 2 p.103 Write a story. Write the sentences in order. (Напишіть історію. Напишіть речення за порядком)

Everything will be OK! Все буде добре!


Thurthday 18.11.2021
Unit 7 A trip in a balloon Grammar PB p.78 WB p.64
HELLO!

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 10.45 у Google Meet за посиланням

WB Ex.1 p.114
Correct the sentences (Виправ речення)
Підчеркніть у реченні неправильне слово і запишіть речення правильно.
e.g. 1. The girl climbed over a wall.
The boy climbed over a wall.

WB Ex.2 p.114
Complete the sentences. Use one of the words in brackets. Доповніть речення. Використайте одне зі слів у дужках)
Remember! Пам'ятайте!
under-під
through-
across-через (міст, дорогу)
into-в
over-через
Wednesday 17.11.2021
Unit 7 A trip in a balloon Grammar PB p.78 WB p.64


Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 08.15 у Google Meet за посиланням

Remember! 


Check yourself! Перевір себе!
WB Ex.1 p.64

2.      There are cakes on the plate.

3.      There are apples in the basket.

4.      There is milk in the cup (bottle).

5.      There is bread in the basket.

6.      There are sweets in the box.


Monday 15.11.2021
Unit 7 A trip in a balloon PB p.76-77 WB p.62
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 09.00 у Google Meet за посиланням

Thurthday 11.11.2021
Unit 6 Portfolio and Diploma 2 WB p.131-132


Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 10.45 у Google Meet за посиланням

Be healthy! Have a nice day!

Wednesday 10.11.2021
Unit 6 Portfolio and Diploma 2 WB p.131-132

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 8.15 у Google Meet за посиланням

Be healthy! Have a nice day!

Monday 08.11.2021
Unit 6 Project 2  My day PB p.75


Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 9.00 у Google Meet за посиланням

Write sentences Ex.4 p.75 PB My day (Написати речення )

My day

I get up at seven o’clock. I go to school at eight o’clock. At nine o’clock I write and read in my book. I have lunch at eleven o’clock. At twelve o’clock I have Sports. I have dinner at two o’clock. At four o’clock I do my homework. I have supper at six o’clock. At eight o’clock I watch TV and read a book. I go to bed at nine o’clock.

Зверніть увагу!!!

get up - прокидатися

go to school - іти до школи

 write - писати

read - читати

have lunch - мати другий сніданок

have Sports - мати фізкультуру

have dinner - обідати

do my homework - робити домашнє завдання

have supper - вечеряти

watch TV  - дивитися телевізор

go to bed - лягати спати

Be healthy! Have a nice day!

Thurthday 04.11.2021
Unit 6 Revision 2 PB p.74 

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 10.45 у Google Meet за посиланням

Do the tasks
Ex.1 p.74 What are these? Whose are they? (Називаємо що зображено на малюнках. Чиї вони?
Ex.2 p.74 What are these? Where are they? (Називаємо що зображено на малюнках. Де вони знаходяться?
Ex.3 p.74 Read (Читаємо текст)

Be healthy! Have a nice day!

Wednesday 03.11.2021
Unit 6 Writing Sam and Amy! WB p.61

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 8.30 у Google Meet за посиланням



Monday Понеділок 01.11.2021
Unit 6 Check-up 6 WB p. 60-61

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 9.00 у Google Meet за посиланням

WB Ex.2 p.60 Complete the sentences (Доповнити речення) 
I - my (Я - моє)
You - your (Ти - твоє)
He - his (Він - його)
She - her (Вона - її)
It - its (Він - його) тварина
We - our (Ми - наш)
They  - their (Вони - їх)

Monday Понеділок 25.10.2021



Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться о 8.45 у Google Meet за посиланням


_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Friday 30.04.2021
Writing skills p. 118 WB

1) Ex.1 p. 118 WB Circle the comma (Обвести кому)
Write the names (Напишіть імена)
2) 
Ex.2 p. 118 WB  Write the coma in the correct place (Поставте кому у правильне місце)
Write the names (Напишіть імена)


Thursday 29.04.2021
Class composition p. 125 PB
Homework:
1) Ex.1. p.125 PB Read and look at the pictures (Прочитайте і перегляньте малюнки)
2) Ex.2 p.125 PB What do Sam and Amy like? Write the menu. (Що люблять Сем і Емі? Напишіть меню на альбомному листку за зразком на стор. 122 PB)

Tuesday Вівторок 27.04.2021
Listening p. 124 PB
Homework:  
1) Ex.1 p.124 PB Listen to the CD and read (Слухаємо диск і читаємо)
2) Ex.1 p.124 PB Виписати назви продуктів із тексту у маленький зошит
Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться у п'ятницю 23.04.21 о 9.35 у Google Meet за посиланням

Friday П'ятниця 23.04.2021
Phonics p.123 PB
Reading comprehension p. 116 WB

Homework: WB p. 117
1) Ex.1 p.117 Write the letters. Write the words. (Написати букви. Написати слова)
2) Ex.2 p.117 Find the words. Circle the words. Write the words (Знайти слова. Обвести слова. Написати слова)
3) Ex.3 p.117 Write the words (Написати слова)
4) Ex.4 p.117 Complete the sentences (Доповнити речення)

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться у четвер 22.04.21 о 9.35 у Google Meet за посиланням

Thursday 22.04.21 
Reading PB p.122 

Homework: WB p. 116. Read the text Ex.1 and answer the questions of Ex.2 (Yes, you can / No, you can`t). Прочитайте текст впр.1 та напишіть короткі відповіді на запитання впр.2 (Yes, you can / No, you can`t).

Have a nice Thursday! 


Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться у вівторок 20.04.21 о 9.35 у Google Meet за посиланням

Tuesday Вівторок 20.04.2021
Grammar in conversation PB p. 121

Homework
1) PB Ex.1 p. 121 Listen CD and read (Прослухайте диск і прочитайте)
2) WB Ex.1 p.115 Прочитайте речення, виберіть малюнок і запишіть букву
3) WB Ex.2 p.115 Write the sentences using the words from the boxes  (Складіть речення вживаючи слова з рамочок)
1. Yesterday I watched TV.

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться у п'ятницю 16.04.21 о 9.30 у Google Meet за посиланням

Friday П'ятниця 16.04.2021
Grammar PB p. 120  WB p. 114

Homework
Pay attention!
across the road (через дорогу)
under the bridge (під мостом)
through   (через)
over the wall (через стіну)
into (в)
1) PB Ex.2 p. 120 Correct the sentences (Виправити речення)
е.g. 1. He jumped across the river.
           He jumped across the pool.
2) WB Ex.1 p.114 Correct the sentences (Виправити речення)
1. The girl climbed over a wall.
   The boy climbed over the wall.
3) WB Ex.2 p.114  Complete the sentences. Use one of the words in brackets. (Доповніть речення. Використайте одне зі слів у дужках)

Шановні батьки та діти!
Онлайн-урок відбудеться у четвер 15.04.21 о 9.30 у Google Meet за посиланням


Wednesday Четвер 15.04.21
Unit 12 Welcome home! p. 118-119
Emoji Hello GIF - Emoji Hello Hi - Discover & Share GIFs
Homework
1) PB Ex.2 p. 119 Listen and read (Слухаємо диск і читаємо)
2) WB Ex.1 p.112 Do the crossword (Робимо кросворд)
3) WB Ex.2 p.112 Read the sentences and write 3 words on each line (Читаємо речення і пишемо по 3 слова на кожній лінії)


Tuesday Вівторок 13.04.2021
Revision Повторення





!!! Працюємо у маленькому зошиті
1. Write the sentences to the pictures using the words (Написати речення до малюнків, вживаючи слова)
First
Then
Next
Last
Don't forget about -ed in action words in the past (Не забуваємо про -ed у словах дії в минулому)


2. Write sentences with too as in the example (Написати речення з 
too за зразком)




Friday П'ятниця 23.10.20
Revision 2 p. 74 PB


1. Children, look at the main picture for a few moments (Діти, подивіться на основний малюнок )
Who is in the picture? Pirate Jack
Who is in the pictures on the wall? His mum, an astronaut

2. Do the test

3. Watch the video and revise the time 

4. Children, look at the main picture and read Pirate Jack's daily routine pinned on the wall (Діти, подивіться на основний малюнок і прочитайте повсякденні справи пірата Джека, прикріплені на стіні)

5. Write about Pirate Jack's daily routine in your small copybooks (Напишіть про  повсякденні справи пірата Джека у маленькі зошити)
Remember! Use -s in action words. Памятайте! Вживаємо -s у словах дії.
get up - gets up
have breakfast - has breakfast
clean the ship - cleans the ship
swim - swims
have lunch - has lunch
play the piano - plays the piano
talk to the parrot - talks to the parrot
have dinner - has dinner
read a story - reads a story
sleep - sleeps
e.g. Pirate Jack gets up at seven o'clock.
    He has breakfast at eight o'clock.
...........

Let's have a rest


6. Ex. 3 p. 74 PB Read (Читаємо)


Thursday Четвер 22.10.2020
Revision Повторення
1. Choose the right variant and write the sentences in your small  copybooks(Виберіть правильний варіант і запишіть речення у маленький зошит)


2. Look at the picture and fill in the gaps (Подивіться на малюнок і заповніть пропуски). Write the sentences in your small  copybooks (Напишіть речення у маленький зошит)
3.
Do the test



Tuesday Вівторок 20.10.2020
Check-up 6 p.60-61 WB
1) Revision Повторення
If we have one thing we use (Якщо у нас є щось одне ми пишемо)This is ...
If we have two or more things we use (Якщо ми маємо дві і більше речі)These are ...
Якщо нам потрібно сказати кому належить річ ми пишемо ім'я апостроф річ
e.g. This is May's hat.
       These are Ted's trainers.
Do Ex.1 p.60 WB

2) Pay attention to the words
I - my
you - your
he - his
she - her
it - its
we - our
they - their

 Do Ex.2 p.60 WB

3)  Ex.3 p.61 WB Look at Sam and Amy and do the test



4) Ex.4 p.61 WB Write about the picture


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
English World 3
Thursday Четвер 21.05.20
Revision Повторення 
Pooh Hello GIF - Pooh Hello Hi - Discover & Share GIFs
Enjoy the cartoon


Jumbooka 5: Pop-Up Stickers (com imagens) | Emoticons engraçados
Tuesday Вівторок 26.05.20 
Revision Повторення 
Emoji Hello GIF - Emoji Hello Hi - Discover & Share GIFs
Watch the video, sing and enjoy:

Very Good GIFs | Tenor
Monday Понеділок 25.05.20 
Check-up 4 p. 40-41 WB 
Animations of a cute cloud. | Hi gif, Cute gif, Good night gif
1. Revise the verbs in the box Ex. 1 p. 40 WB and complete the sentences with these verbs. Use the past tense: add -ed to the word you choose. (Повторіть слова дії в рамочці і повставляйте їх у відповідні речення. Вживайте минулий час: до слова дії додайте -ed) 
2. Complete the questions Ex.2 p. 40. Use the past tense: After What Where (questions 2, 5) we write and say did and the verb has no ending -ed. After Who (question 1) we don`t write and say did and the verb has -edQuestions 3, 4 we start with Did and the verb has no ending -ed. (Напишіть запитання в минулому часі: Після What Where (запитання 2, 5) пишемо і говоримо  didа слово дії не має закінчення -ed. Після Who (запитання1) не пишемо і не говоримо did, а слово дії має -ed. Запитання 3, 4 починаємо з Did, а слово дії не має закінчення -ed.)
3. Change the sentences Ex.3 p.40. Use No and notPrompt:See Ex.2 p.34 WB. (Змініть речення, починаючи з No, а перед словом дії вставляємо did not. Підказка: передивіться раніше виконану вправу 2 стор.34 WB.)  
4. Look at the picture Ex. 4 p. 41 WB and read the words in the box. They can help you  answer the questions under the box. (Розгляньте малюнок та прочитайте фрази в рамочці. Вони допоможуть вам відповісти на запитання. В запитанні 7 пишете речення з двома фразами.)
5. Write your answers Ex. 5 p. 41. Prompt:The text The American pioneers p.48 PB can also help you answer these questions. (Відповіді напишіть у вправі 5 стор. 41. ПідказкаТекст The American pioneers стор. 48 PB також допоможе відповісти на запитання). 
6. Do the test: Виконайте тест: 
Ok Bye Bye GIFs | Tenor
Thursday Четвер 21.05.20 
Writing Composition practice
▷ Hello: Animated Images, Gifs, Pictures & Animations - 100% FREE!
1. Look at the picture Ex.1 p.39 WB and answer : (Розгляньте малюнок та дайте відповідь на запитання:)
What are the children doing? (playing a game). 
What are they using? (a box, balls
2. Read the description of the game Ex.1 p.39 WB. (Прочитайте опис гри)
3. Write the instructions Ex.2 p.39 WB. (They tell someone to do something.) Look at the second line in exercise 1. Start writing with the verb (the second word in the sentence): Put a big box on the ground. Continue in the same way with the other instructions. (Напишіть інструкції. (Вони говорять комусь зробити щось) Подивіться на другий рядок вправи 1. Почніть писати зі слова дії (в реченні друге слово): Put a big box on the ground. В такий же спосіб напишіть інші інструкції.)
4 Do the test using the link: (Виконайте тест за посиланням):

Have a rest!!!
Bye Bye Goodbye Sticker by Cindy Suen for iOS & Android | GIPHY

Tuesday Вівторок 19.05.20 
Reading Class composition 
La mia raccolta gif. | Открытки, Милые открытки, Смешные смайлики
                                            https://www.youtube.com/watch?v=9OGMhQDNozE&t=22s
1. Look at the picture Ex.1 p.55 PB and answer 
What are the children doing in the picture? (playing games
What are they using in the game? (a ball and skittles(Що вони використовують у грі?)
(Розгляньте малюнок та дайте відповіді на запитання )
2. Read about the game of skittles and try to understand  Ex.1 p.55 PB. (Прочитайте про гру в кеглі, намагаючись зрозуміти) 
roll - скрутити, котити
squash - стиснути, здавити, зім'яти
3. Now, dears, let`s make an instruction (what someone tells you to doof the game  Ex.2 p.55 PB. (Тепер, любі, давайте напишемо інструкцію (те, що хтось говорить тобі робити))
What things do you need? (Name the objects in the row.) Ex.2 p.55 PB. (Що /Які речі нам потрібно? Назвіть предмети/ речі в першому рядку вправи 2)
Now look at the first picture and the first sentence. What is the first instruction? (You may look back at the second paragraph in  Ex.1 p.55 PB and read the first sentence). It`s an instruction so write simply: Draw 9 squares. (А зараз подивіться на перший малюнок і перше речення впр.2. Це - інсрукція. Що пишемо в першій інструкції? (Перегляньте другий абзац впр. 1 та прочитайте перше речення.)Так як ви пишете інструкцію, то пишемо лише:  Draw 9 squares. (без першого слова).
Continue in the same way with the other pictures and sentences. (Таким же чином пишемо інші інструкції, користуючись малюнками)
Children, mind: The second paragraph in Ex.1 p.55 describes how to make a game but in Ex.2 p.55 you write the exact instructions that tell how to make a game! (Діти, зверніть увагу:  другий абзац впр.1 описує як зробити гру, а у впр.2 ви пишете точну інструкцію, яка розповідає як зробити гру! ) 

4. Do the test:

Have a rest!!!

Monday Понеділок 18.05.20 
Listening Phonics 
Hello, kids! 
Be as a bee!!!

 Bee Gif by Trevor Piecham for Planet Nutshell on Dribbble
1. Look at the pictures of Ex.1 p.54 PB and tell what is happening in each one. (Розгляньте малюночки та скажіть що на них відбувається)

2. Play CD, listen and point to the picture that matches each part of the story. (Прослухайте запис на диску та знайдіть відповідний малюночок)

3. Listen to the story again and write the letters Ex.2 p. 54 PB.  (Прослухайте запис знову та напишіть букви в тонкі зошити)

4. Listen to the questions and circle the answers Ex.3 p.54 PB. (Прослухайте запитання та знайдіть правильну відповідь) 

5. Look, listen and repeat: (Подивіться, прослухайте та повторіть)




Play CD and read the rhyme p.54. Mind: (Прослухайте запис віршика та прочитайте. Пам'ятайте:) 
blow - дути
grow - рости
throw - кидати
6.Complete the words and write them under the pictures Ex.1 p.36 WB. (Допишіть -ow та підпишіть малюнки)
7. Write the correct word under each picture Ex. 2 p.36 WB. (Підпишіть малюнки) 
8. Complete the sentences about different monthes Ex.3 p.36 WB. Use the words from Ex.1 p.36 WB. (Завершіть речення про різні місяці.Використайте слова з впр.1 с. 36)
9. Do the test using the (Виконайте тест Тест  ви можете виконати тільки 1 раз. Будьте уважні. Не забудьте написати прізвище та ім'я)link: 

Have a rest!
Bye Gif Clipart
Thursday Четвер 14.05.20 
Grammar in conversation Things we use
Hello Hi GIF - Hello Hi Greeting - Discover & Share GIFs
1. Choose the words from the boxes Ex. 1 p. 53 PB and try to make  sentencese.g. needed (from the first box)  and  horses (from the second box). The sentence may be: The pioneers needed horses to travel/to pull logs. (Виберіть слова з рамочок та спробуйте побудувати реченняю Наприклад: needed (з першої рамочки) і horses (з другої рамочки). Речення може бути: Першопрохідці потребували коней, щоб подорожувати/щоб тягати колоди.) 
2. Listen to CD and read the words and the dialogue Ex.1 p. 53 PB. (Прослухайте  та прочитайте слова і діалог.)
Mind: get one point - отримуєш 1 бал/очко
           Do you give up? - Здаєшся?
3. Listen to the rhyme and learn it if you wish Ex .4 p.53 PB. (Прослухайте римівочку та вивчіть її за бажанням.) 
4. Read and match the sentence beginnings and endings Ex. 1 p. 35 WB. Write the letters. (Прочитайте та підберіть ліву та праву частини речень (початок та закінчення).
5. Write the sentences in the past tense Ex.2 p. 35 WB. Remember: add -ed. Look at the first sentence as an example. (Напишіть речення в минулому часі. Пам'ятайте: додаємо -ed до слова дії. Дивіться перше речення-зразок.) 
6. Do the test using the link: (Виконуємо тест за посиланням:) 
Hello Kitty Bye Bye GIF - HelloKitty ByeBye - Discover & Share ...
Tuesday Вівторок 12.05.20 
Grammar Things we use
Hello! Hello! Hello!
La mia raccolta gif. | Открытки, Милые открытки, Смешные смайлики
1. Play a mime game with action words. (Пограйте в гру зі словами дії. Виготовіть два варіанти карток. На одному варіанті кожної  картки запишіть лише одне слово/фразу дії:
pullchopcarryliftpushclimbcookuse a hammeruse an axeneed a bikeplay skittlesfetch waterpull the logskip with a ropepick up woodlive in a small house.
 На іншому варіанті картки запишіть слово дії та його переклад. Картки з перекладом віддайте комусь з родини, щоб вас могли контролювати. Картки без перекладу розкладаєте написаним донизу та перемішуєте. Потім витягуєте якусь картку та жестами показуєте дію, яка написана на картці. Таким чином проробляєте зі всіма перевернутими картками.)
2. Ex.1 p.52 PB. Look at the picture and say What do you remember about pioneers in America? (Розгляньте малюнок та скажіть Що ви пам'ятаєте про першопрохідців Америки?)
Who and what can you see in the picture? Look back at the text if you need. (Кого та що ви бачите на малюнку? Поверніться до тексту, якщо потребуєте.) 
Read the bubbles on the picture. (Прочитайте запитання та відповіді до них на малюнку.)
3. Now, look at the small pictures. Let`s ask and answer like in the bubbles on the big picture: (А тепер подивіться на маленькі малюночки зі словами дії. Давайте побудуємо запитання, як в зразку на великому малюнку. Всі події відбувались колись давно в минулому. За це відповідає слово Did, яке ставиться на початку запитання. Слово Did не перекладається. Воно підказує, що наше слово дії треба перекладати минулим часом)
1. Did the pioneers chop down the trees? -Yes, they did. (Першопрохідці зрубували дерева?Далі відповідаємо на запитання, як у зразку на великому малюнку) 
2. Did the children play computer games? - No, they didn`t. 
4. Read the bubbles Ex.2 p.52 PB. All of the sentences are wrongRead the first sentence and correct the mistake. Continue with the other sentences. Remember: add -ed to the word you choose. (Прочитайте зразки речень в хмарках. Всі дані  речення з помилкою. Виправте помилку в кожному реченні як у зразку.) 
5. Do the test using the link: 

6. Write questions Ex.1 p. 34 WB. Use the words in the box. Look at the first sentence as a model. (Напишіть запитання.  Використайте слова дії з рамочки. Перше речення є зразком.) 
7. Make the sentences negative Ex.2 p.34 WB. Use No and did not. (Щоб зробити речення заперечним, ми використовуємо No  на  початку речення та  did not вставляємо перед словом дії. Пам'ятайте, якщо є слово didслово дії буде без -ed: skip, live... Дивіться перше речення - зразок). 
Have ANice Day Mickey Mouse GIF - HaveANiceDay MickeyMouse Smiling ...
Thursday Четвер 07.05.20
Тема: Speaking A Visitor
Be as Bee!!! 
Bee Gif by Trevor Piecham for Planet Nutshell on Dribbble

1. Look at the picture Ex.1 p.51 PB and say: Which workmen came to the farm to help Mr Oats?(Розгляньте малюнок та скажіть: Які робітники прийшли на ферму допомагати Містеру Оутсу?)
2. Read the title of Part 4. Who else is on the farm? (Прочитайте заголовок четвертої частини)
3. Play CD, listen and follow. The new words are: (Прослухайте диск та слідкуйте. Нові слова:)
visitor - відвідувач
channel - канал
poor - бідний
competition - змагання
programme - програма
idea - думка, ідея
enter - увійти, але тутвзяти участь
save - спасти, зберегти 
4. Do the test on Ex.1 p.51 PB: (Виконайте тест за впр.1 с.51)

5. To learn the new words better do exercises p.33WB. Match the materials and objects Ex.1 p.33. (Щоб краще запам'ятати нові слова, виконайте вправи на с.33 WB .Впр.1: підберіть матеріали до предметів)
6. List objects under materials Ex.2 p.33.according to their matching in Ex. 1. (Впишіть слова з рамочки під кожним матеріалом за впр.1
7. Find the odd one out and circle it Ex.3 p.33. (Знайдіть зайве слово в кожному рядку та обведіть його). 
Have a Nice Day, Animated Gif | Cute memes, Morning pictures
Tuesday Вівторок 05.05.20 
 Farm tools Сільське приладдя Reading comprehension  

Good Morning Sunny GIF - GoodMorning Morning Sunny - Discover ...
1. Revise the new words (See the previous lesson). Watch the video in order to pronounce correctly tools we learn: (Повторіть нові слова попереднього уроку. Перегляньте відео, щоб правильно вимовляти знаряддя, які ми вивчаємо.)

2. Re-read The American pioneers p.48 PB and then choose / find the correct words to complete sentences Ex.1 p.50 PB. Check back to the text if you need to. (Перечитайте текст на стор. 48, а потім виберіть одне з двох слів, щоб завершити речення.)

3. Match words to pictures Ex.2 p.50 PB. (Підберіть слова до малюнків)

4. Complete the sentences Ex.3 p.50 PB. If necessary look back to the text. (Завершіть речення. При необхідності користуйтесь текстом стор.48)

5. Match the sentences about tasks with the sentences about tools   Ex.1 p. 32 WB(Підберіть речення-завдання з реченнями про знаряддя, якими виконуються ці завдання)

6. Do the test to check yourself using a link: 

7. Match the verbs for actions with the pictures of actions Ex.2 p. 32 WB. (Підберіть слова дії до малюнків дії) 

8. Complete the sentences using the words in the box  Ex.3 p. 32 WB. Mind: add -ed  to the word you choose: lift - lifted. (Завершіть речення, використовуючи слова дії з рамочки. Пам'ятайте: до слова дії, яке ви вибрали, добавляємо закінчення -  -ed в минулому часі.)
COLOR OF THE DAY [funsigs 242.346]
Monday Понеділок 04.04.20
Тема: Things we use. Предмети в домі.
Hello everyone!

1. Children, look at the pictures Unit 4 p.48 PB. Look at the map of the United States of America. Read the title. Name everything in the pictures. Розгляньте малюночки Unit 4 p.48 PB. Розгляньте карту США. Назвіть все, що знаєте на малюночках. 
Do these pictures show America now or a long time ago in the past? (давним-давно в минулому?)
2. Listen to the CD and follow in the books. Прослухайте CD, слідкуючи.
3. Read the text attentively. Прочитайте уважно текст. Pay attention to these words and phrases: Зверніть увагу на слова та фрази:
a hundred years ago - сотні років тому
travelled across America - подорожували Америкою
needed fields - потребували (були потрібні) поля
a pioneer - першопроходець, першовідкривач 
used axes - використовували сокири
pulled the logs - тягли колоди
lifted - піднімали
fetched water - приносили воду
skipped with a rope - стрибали через вірьовку
skittles - кеглі 
4. Do the test according to the text using the link: Виконайте тест за текстом за посиланням: 

5. P.49 PB Cup and ball game. Make this game using the labels and pictures and try to play it. Pay attention: Гра з чашкою та м'ячиком. Виготовіть гру за малюнками та підписами. Зверніть увагу:
fold - зігніть, згорніть
keep - зберігайте
turn over - переверніть
end of the string - кінець нитки
wool - вовняна пряжа
make ... a ball - зробіть м'ячик
swing up - розгойдайте


Thursday Четвер 30.04 20
Тема: Portfolio 1, Diploma 1: Units 1, 2, 3 p. 129-130 WB

Hello (web series) - Wikipedia
Well children today we`ll revise all the material we`ve learnt in Units 1, 2, 3. Open your WB p.129, read the words, find the pictures and colour them. Діти, сьогодні ми з вами повторимо все що ми вивчили в трьох розділах. Відкриваємо с. 129 WB, читаємо слова, знаходимо малюночки і розмальовуємо їх. 

Diploma 1: Units 1, 2, 3 p. 130 WB
Now children, open your WB p. 130 label the pictures and colour them. Check yourself using PB. If everything is OK find Diploma 1 Page 130 and stick your diplomas to every exercise. Дітки, а зараз відкриваємо с. 130 WB, підписуємо малюнки і розмальовуємо їх. Перевіряємо правильність по PB. Якщо все правильно, відкриваємо в кінці WB, знаходимо Diploma 1 Page 130 і прикріплюємо дипломи до кожної вправи


Great work clipart 7 » Clipart Station
Enjoy the cartoon: Насолоджуйтесь переглядом мультику:




Tuesday Вівторок 28.04.20
Тема: Check-up WB p. 30-31
Hi, there!
Are you OK? Let`s start our great work!
1. Ex. 1 p. 30 WB: Read the answers and write the questions for them. Прочитайте відповіді і напишіть запитання до них (за вивченою темою).
Конспект урока по теме "Повторение изученного материала. Праздник ...
2. Ex. 2 p. 30 WB: Complete the sentences using the words in the box. Remember!!!: add - er to every word you choose. See the first sentence as an example. Завершіть речення, використовуючи слова з рамочки. Пам'ятайте!: до кожного вибраного вами слова додаємо - er! Дивіться перше речення.  

3. Ex. 3 p. 31 WB: Look attentively at both clowns Billy and Bobby. Now read and find the mistakes. Write the number of mistakes. Подивіться уважно на обох клоунів, порівняйте  їх ріст, одяг, взуття... А тепер прочитайте та знайдіть помилки. Запишіть їх кількість у квадратик.

4. Ex. 4 : Write about Bobby. Don`t make mistakes! Prompt: you may change only clowns` names where necessary.Напишіть про   Bobby. Підказка: Якщо ви були дуже уважні, то здогадались, що треба лише поміняти імена клоунів (у реченнях з помилками).

5. Do the test to summarize the material you`ve learnt Виконайте тест, що підсумовує вивчений матеріал: using the link: 
Monday. Понеділок 27.04.20
Тема: Revision. Project 1. Повторення. Проект 1.
Hello, my dears!!!
Are you ready to study English?
1. Look at the picture on page 46 PB. Imagine you are the workmen in the picture and read the bubbles. Play CD if you wish.  
(Розгляньте малюнок і уявіть, що ви є майстром тут. Прочитайте підписи під малюнками з майстрами. Прослухайте CD за бажанням).

2. Name the animals in the picture and say how many of each there werе (Назвіть та порахуйте тваринок на малюнку)...(There were 2 goats and 2 sheep)

3. What colour was the stable roof? It was ... .
What colour were the ducklings (каченята)They were ... .
Where was the horse? ... (in the stable)
Where were the cows? ... (in the barn)

4. Ex. 2, 3 p. 46 PB. Compare the animals and answer the given questions. (Порівняйте тваринок та дайте відповіді на запитання) e.g.: Which is bigger (більший) the duck or the goat? (The goat is bigger than (більша за) the duck)

5. Revise the names of the jobs (p.41 PB та урок за 09.04).(Повторіть назви професій) Name the job of each workman (Назвіть професію кожного майстра) Ex. 4 p. 46 PB: (He is the painter/ builder ...). What did he do? (He painted the house). Continue with the other pictures. (Скажіть ці речення про кожний малюночок)

6. Ex. 4 p. 46 PB: Decide which subject each of the character did when they were at the farm. Say what work they did in these subjects. (Скажіть, який шкільний предмет кожний з дітей вивчає на фермі та яку роботу він/ вона/ вони виконують з цього предмету) 

7. Do the test to help you with Ex. 4 p. 46 PB using the link: 

(Виконайте тест, який допоможе з виконанням Ex. 4 p. 46 PB)

8. Draw or make a farm with buildings and animals.Write about one of the buildings : How tall is it? How wide is it? How long is it? Who mended or fixed it? What colour is the building? What animal live/lives in it? (Намалюйте/ виготовіть ферму з господарськими будівлями та тваринками. Напишіть про одну з будівель: яка в неї (будівлі) висота, ширина, довжина. Хто її лагодить/ ремонтує? Якого вона кольору? Які тваринки/ Яка тваринка живе в ній?)
Write about animal/animals: How tall is it?  Where does it live? What does it eat? (Read Ex.3 p. 47 as a prompt!) (Напишіть про якусь тваринку/ тваринок з ферми. Чи висока вона? Де живе? Що їсть?) Впр.3 с.47 - підказка! Прочитайте уважно.) Можна використовувати додаткову інформацію!
Enjoy the cartoon: (Насолоджуйтесь від перегляду мультику):

Вівторок 21.04.20. Четвер 23.04.20
Тема: Class composition. p.45 PB, p.28,29 WB
1. Think of  as many items of clothing as you can. Пригадайте якнайбільше назв одягу.

2. Read the title and look at the picture Ex.1 p. 45 PB. Прочитайте заголовок та розгляньте малюнок.
Who is this person?  (a lifeguard).
Where does he work? (on the beach/by the sea).
What is the weather like on the beach? (hot and sunny
What does the lifeguard wear when he works? (a hat, sunglasses, shorts, sandals)
Read the lables for the clothes and objects. Прочитайте підписи з назвами одягу та предметів у рятувальника.
Read the verbs in the box. Прочитайте слова дії в голубенькій рамочці.
Complete the sentence under shorts using the correct verb (swim). Завершіть речення під словом shortsвживши правильне слово дії з рамочки.
Look at the first verb in the box (work) and make up the first sentence about the lifeguard using the verb workСкладіть речення з першим словом дії з рамочки work.
Think of other sentences about the lifeguard using the verbs in the box and the lables around the picture. Складіть решту речень про рятівника з словами дії та підписами до малюнків. 

3. Do the test using the link: https://forms.gle/tHaQqcf9KWigDhkMA

and write sentences about the lifeguard in your notebooks. Виконайте тест за посиланням та напишіть твір про рятівника в тоненькі зошити.

4. Ex.1 p. 28 WB: write down the names of the clothes. Запишіть назви одягу під малюночками.

5. Ex.2 p. 28 WB: match the adjectives in the box with the pictures. Підберіть прикметники з рамочки до малюнків.

6. Ex.3 p. 28 WB: choose the correct verb and complete the sentences. Mind: He She It + verb + ending -s. Виберіть правильне слово дії з рамочки та завершіть речення. Пам'ятайте: Він  Вона  Воно + слово дії з закінченням -s

7. Do the test using the link: https://forms.gle/VZ2LsC34xiRepppq8

and check yourselves (Ex.3 p. 28 WB)Виконайте тест за посиланням та перевірте себе у впр.3 стор.28.

8. Ex.2 p. 29 WB: write about the fireman: (See the composition about the lifeguard). All the words you need are on p. 28 WB! Use the picture, the words for clothes and the verbs in the box to help you make up sentences. Prompt: The first sentence is №5  Ex.3
 p. 28 WB. The second sentence is under the ladder. Напишіть про пожежника (за прикладом твору про рятівника). Всі потрібні вам слова є на стор.28. На малюнку стор.29 підпишіть назви одягу та речей біля стрілочок. Використовуйте ці назви одягу, слова дії з рамочки та сам малюнок. Підказка: Першим реченням напишіть речення №5 із впр.3 стор28. Друге речення буде речення під драбиною, яке ви завершите правильно вибраним словом дії з рамочки.
Good Luck!!!

Четвер 16.04.20
 Тема: Listening. Phonics

1. Look at the pictures Ex.1 p. 44 PB and say what is  in each picture. Play your track.(Розгляньте малюнки та скажіть, що на них зображено.)

2. Do the test  using the link: (Виконайте тест за посиланням)

3. Write the letter for each person or object Ex.2 p. 44 and read the word.(Напишіть букви до кожного малюнку [в тоненькому зошиті, прослухавши або виконавши тест])

4. Phonics. Look at the picture in the box. You can see a boy and a girl.(Подивіться на хлопчика та дівчинку).  They play [plei]. (Вони грають) We read  -ay as [ei] Play your track, listen and repeat. (-ay вимовляється як [ei].Прослухайте та прочитайте) 

5. Add -ay, complete the words and write the whole words under the pictures Ex.1 p.26.Read the words.(Допишіть -ay,   щоб завершити слова вправи)

6. Find the target words in the lines of letters Ex.2 p.26. Circle the words and write them.(Знайдіть слова вправи 1 серед набору літер та запишіть їх.)

7. Complete the sentences Ex.2 p.26 using target words from Ex.1.(Завершіть речення Ex.2 p.26 словами вправи 1)

8. Ex.1 p. 27: The pilot wears a helmet.
wears is a verb. A verb is a doing word. А sentence in English must have a verb.(wears це дієслово - слово дії.В кожному англійському реченні є слово дії).
jump     sit     is     are     was     were     are verbs, too.(Це  слова дії теж)

9. Ex.3 p. 27: знайдіть слова дії в кожному реченні та обведіть їх.

10. Ex.4 p. 27: обведіть по два слова дії в кожному номері.

Понеділок 13.04.20 Вівторок 14.04.20
Тема: People. Appearance. Людина. Опис зовнішності.

Comparative adjectives. 
Вищий ступінь порівняння прикметників

1. Уважно розгляньте малюнок Ex.1 p. 42 PB та прочитайте підписи. При порівнянні двох предметів/тварин/людей хтось або щось буде м'якшим/ширшим/вищим ... .Тобто, faster в другому реченні означає швидший.
What is in the first picture? (Що на малюночку під першим номером?): a horsean elephant та слово big. Порівнюємо тваринок та cкладаємо речення: The horse is big. The elephant is bigger. Таким же чином складаємо речення про кожен з шести малюночків, наприклад про номер 3: The cat is soft. The goat is softer. (Котик м'який/пухнастий. Овечка пухнастіша.)

2. А тепер Ex.2 p. 42 PB вчимося запитувати, котрий з двох предметів/тварин довший/менший/спекотніший ... : Which is taller? The giraffe or the elephant? (Котрий вищий? Жираф чи слон?) The ghiraffe is taller than the elephant. (Жираф вищий за слона/ніж слон.) Ще раз читаємо уважно зразок запитання та відповіді і самостійно будуємо запитання та відповідаємо.

3. Ex.1 p. 43 PB: розглядаємо малюночок. У дівчинки в руці a ruler - лінійка, а хлопчик стоїть біля measure for hight - ростоміра/міра висоти. Прослухайте CD та прочитайте діалог. Зверніть увагу на нові запитання та вирази: I`m taller than you. Я вищий за тебе/ніж ти.

How tall? Який твій ріст?      
How long? Яка довжина?                          
How wide? Яка ширина?
 I don`t know. Я не знаю. 
Let`s measure it. Давай виміряємо. Запам'ятайте їх!

4. Виконуємо Ex.1 p.24 WB: Розглядаємо малюночок під номером 1 та читаємо речення до нього. Порівнюємо перший малюночок з другим та завершуємо речення (додаємо -er до даного прикметника).

 5. Ex.1 p.24 WB: напишіть відповіді до запитань за зразком даним у цій вправі та перевірте себе, виконавши тест за посиланням: 

https://forms.gle/pYv7VGCatxNWBUev6

6. Напишіть запитання, використовуючи фрази з рамочки Ex.1 p.25 WB: (останнє слово в кожному реченні підказує нам, яку фразу з рамочки написати. Початок речення буде закінченням запитання).Дивіться уважно зразок.

7. Ex.2 p.25 WB: обведіть свою руку, як показано на малюнку та виміряйте її ширину та довжину. Дайте відповіді на перші два запитання (знайдіть подібні речення Ex.1 p. 43 PB). 

Be healthy! Будьте здорові!
Чашка 36.6 | Купить кружку с надписью принтом 36.6 под заказ: Киев ...
Четвер 09.04.20
Тема: Here come the workmen. Ось ідуть майстри

1.Повторіть назви професій. подивіться на Ex.1 p. 41 PB,  назвіть професії працівників на малюнках та що вони можуть робити (What can the builder/plumber ... do? The builder can make the barn

2. Зверніть увагу на нові слова:
workmen - працівники, майстри      matter - справа
pipes - труби                                     pay - платити
wide- широкий                                  rich - багатий
camera - фотоапарат                       sell - продавати
everything - все

3. Прослухайте CD та прочитайте діалог Ex.1 p. 41 PB уважно. Виконайте тест за посиланням:

4. Виконайте  Ex.1,2,3 p.23 WB.  
Ex.1 - поставте відповідну букву в рамочку (Див. алфавіт зверху).
Ex.2 - дивитесь на першу букву, з якої починається кожне з двох слів і вставте з рамочки слово, перша буква якого відповідатиме алфавітному порядку.  
Ex.3 - кольоровими олівцями підберіть підписи до малюнків.
Writing | Symbols & Emoticons
Вівторок 07.04.20
Тема: Reading comprehension. 
           Читання та розуміння прочитаного

1. Знову прослухайте та перечитайте тексти про пілота WB p.38 та медсестру p.39 WB.Зверніть увагу на:
smaller than- менший за/ніж, faster than - швидший за/ніж.
В тоненьких зошитах виконайте Ex.1,2,3 p.40 PB.
Ex.1 - Якщо речення не відповідає дійсності (false), напишіть правильний варіант. Якщо речення правдиве (true) - нічого не пишіть.
Ex.2 - підпишіть малюнки (в тоненьких зошитах).
Ex.3 - підберіть  малюнки до підписів (маленькі літери); та речення до назв професій (великі літери).

2. Прочитайте текст Ex.1 p.22 WB та виконайте тест за посиланням:



06.04.20
Тема: People at Work. Людина. Професії

Перегляньте відео про роботи (jobs), професії (trades and professions) та оснащення/інструменти (equipments/tools)



1. Уважно розгляньте малюнок WB p.38 прослухайте CD, прочитайте підписи до малюнків. Прочитайте текст про пілота. Зверніть увагу на нові слова:
an hour - година 
helmet - шлем
headset - гарнітура, навушники
protect - захищати
lifeguard - рятівник
2. Уважно розгляньте малюнок WB p.39 прослухайте CD , прочитайте підписи до малюнків. Прочитайте текст про медсестру. Зверніть увагу на нові слова:
upside-down - догори ногами
belt - ремінь
busy - зайнятий
carpenter - тесля, столяр
plumber - слюсар
put out - гасити пожежу

3. Виконайте тест за посиланням:



Good Luck to St. Brigids Senior Team - Kiltoom Parish
26.03.20
Тема: Writing story. Написання оповідання




1. Повторіть прикметники Ex.1 p.18 WB та слова дії Ex.2 p.18 (в дужечках). 

2. Уважно роздивіться малюночки Ex.1 p.19 та подумайте, які з повторених слів  зі стор.18 треба підставити в кожне речення. (Не забудьте слова дії записати з -ed в кінці слова).

3. Правильність  завдання перевіряєте, виконавши тест за посиланням:

24.03.20
Writing Preparation p. 18 WB

1. Згадуємо ще раз про прикметник (дивимось попередній урок) і обводимо прикметники у впр. 1 с. 18 WB

2. Згадуємо слова дії у минулому часі. Додаємо закінчення   -ed до слова дії.
e.g. live - lived
       jump - jumped
       shout - shouted
Виконуємо впр. 2 с. 18 WB (слово в дужечках ставимо у минулий час і записуємо у речення) 

3. Читаємо історію "The ugly duckling" впр. 3 с. 18 WB
Обводимо всі прикметники і підчеркуємо всі слова дії у минулому часі. Розфарбовуємо малюнок.

Ваш улюблений мультик





23.03.20
Аdjective. Прикметник с. 17 WB
Аdjective (Прикметник) - стоїть перед іменником (Хто?, Що?) і розказує нам про нього (Який?, Яка?, Яке?)
e.g. a tall boy (високий хлопчик)
       a red flower (червона квітка)
       a big car (велика машина)

1. Ex. 1 p. 17 WB (впр.1 с. 17) 
Обвести прикметники у виразах. Поставити стрілочку до того малюнку, який підходить до виразу.

2.  Ex. 2 p. 17 WB (впр.2 с. 17) 
Знайти і обвести прикметник у кожному реченні.

3.  Ex. 3 p. 17 WB (впр.3 с. 17) 
Під кожним номером знайти і обвести по 2 прикметники

4. Вибрати прикметник. Виконати ТЕСТ за посиланням:



19.03.20
John and Sue visited their grandparents

1. Прослухати СD впр.1 с. 36 РВ. Записати 3 речення з правильною відповіддю у маленький зошит.



2. Прослухати текст ще раз і записати тваринок у тій послідовності, як вони йдуть у запису.

e.g. 1 - dog
       2 - cows


Виконати ТЕСТ за посиланням: 



3. Прослухати диск далі,  оu вимовляється як au
cloud
round
ground
house
mouse
sound
4. Виконати письмово впр.1, 2 с. 16 WB
5. Виконати письмово впр.3 с. 16 WB. Доповнити речення словами: 
mouse, ground, round house, cloud, round mouse
6. Виконати письмово впр.4 с. 16 WB. Доповнити речення словами.



17.03.20
At the Weekend

1. Прослухати диск і прочитати впр.1 с.35 РВ
2. За зразком діалогу виконати впр. 1 с.15 WB (підставити слова з рамочки)
3. Увага!!! Виконайте ТЕСТ  перейшовши за посиланням

https://forms.gle/pgiqQPHMGKb58obX9

4. Записати у маленький зошит правильні речення.


16.03.20
Тема: Природа.  Домашні тварини

Уважно розгляньте малюнок впр.1 стор.34 PB та знайдіть
Lulu, Alfie, Max, Molly та всіх тваринок.
Прочитайте речення-зразки на малюнку.
Прочитайте дієслова з першої рамочки (під малюнком) та слова з другої рамочки. Згадайте їх значення. А тепер опишіть малюнок: під номерами написані слова, з яких починається речення. Потім йде дієслово з першої рамочки і, нарешті, слово з другої рамочки. Наприклад: 3. Max talked to the goats.
Щоб запитати про минулу дію, розглядаємо малюнки та читаємо запитання і відповіді впр.2 стор.34 PB. Нам допомагає слово Did, яке в запитанні говоримо першим. У коротких відповідях слово did або didn`t буде йти останнім (третім). Наприклад: 4. Did Alfie climb the gate? - Yes, he did
Виконайте впр.1 стор.14 WB, правильно підставивши дієслова з рамочки. Зверніть увагу на перше речення-зразок! Не забудьте додати закінчення ed до дієслова з рамочки!
Виконайте впр.2 стор.14 WB за зразком (перше речення). Зверніть увагу: No ставимо першим, а did not - перед дієсловом!

Увага!!! Виконайте ТЕСТ  перейшовши за посиланням




12.03.20
Тема: На фермі
1) Розгляньте малюнок та тваринок яких ви бачите на фермі. 
2) Уважно роздивіться  будівлі:
               stable - конюшня, стайня
               barn - сарай, хлів
               broken - розбиті
               hole - діра, отвір.
3) Прослухайте запис, закривши текст діалогу впр. 1 на CD.
4) Відкрийте текст і знову прослухайте запис, слідкуючи за текстом.
5) Самостійно прочитайте текст та зробіть переклад.
6) Відсортуйте тваринок за місцем їх проживання, використовуючи 3 різнокольорові олівці впр. 1 стор. 13 WB.
7) Напишіть тваринок з рамочки впр. 2 стор. 13 WB в три колонки за місцем проживання. 

Немає коментарів:

Дописати коментар